ایران تکست 2

۱۰۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه28

فهرست مطالب

  1. مالیات و محل سرمایه گذاری های مالی

4- انتخاب ساختار مالیاتی

5- مصونیت نسبی مالیات بر فروش مبتنی بر قاعده مقصد از اثرات رقابت مالیاتی

ب.محدودیت های وارد بر حاکمیت مالیاتی از

طریق انجام مذاکرات

ج. محدودیت هایی که از خارج بر حاکمیت مالیاتی قابل اعمال است.

مالیاتی

د. محدودیت های وارد بر استقلال مدیریت

جهانی شدن، قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی

مقدمه

امروزه همه جا سخن از تاثیر جهانی شدن اقتصاد بر حاکمیت ملی کشورها در میان است . در این مقاله جنبه خاصی از این پدیده عام مورد بحث قرار می گیرد و آن این که چگونه مساله جهانی شدن، حاکمیت ملی را در ارتباط با امر مالیات تعدیل می نماید. این تعدیل حاکمیت به اشکال مختلفی ظاهر میشود، از جمله این که فشار ناشی از عوامل بازار ممکن است از میزان مالیات ها بکاهد و اجرای مقررات مالیاتی موجود را با اشکال مواجه سازد. در نتیجه دولت ها اگر صلاح ندانند که کمبود حاصل را از طریق فشار مالیاتی بیشتر بر نیروی کار یا افزایش مالیات برمصرف جبران کنند، مکن است ناچار شوند متوسل به اقداماتی، فرضاً در جهت محدود ساختن آزادی عمل کشورها و مناطقی شوند که به عنوان بهشت های مالیاتی شناخته می شوند و یا این که خواستار برقراری مقررات و قواعد جدیدی در ارتباط با جریان بین المللی درآمدها گردند که چنین مقررات و توافق هایی را می توان به گات (قرارداد عمومی تعرفه ها و تجارت) تازه ای در زمینه مسائل مالیاتی تشبیه کرد. در صورت توسل به این راه حل طبعاً ایجاد سازمانی شبیه سازمان تجارت جهانی نیز جهت اجرای مقررات و توافق های مذکور الزامی خواهد بود .اما همه این تحولات در عین حال تعدیل و محدودیت حاکمیت ملی را نیز به همراه خواهد داشت.

بخش اول &ndash محدودیت حاکمیت ملی

در این بحث منظور از حاکمیت ملی در زمینه مسائل مالیاتی آزادی عمل کشورها در تعقیب سیاست های مالیاتی ایشان است. بی آن که در این رابطه ناگزیر از رعایت ملاحظاتی باشند که تحت تاثیر عوامل خارجی شکل می گیرد. البته تحقق مطلق این گونه حاکمیت تنها در مورد کشوری امکان دارد که به طور کامل از جهان خارج منزوی شده باشد (نظیر برمه) بحث خود را در این خصوص بویژه روی مالیات بر درآمد حاصل از سرمایه متمرکز می نماییم وچهار نوع محدودیت ممکن در اعمال حاکمیت ملی نسبت به این گونه مالیات را مورد بررسی قرار می دهیم.

الف. محدودیت داوطلبانه حاکمیت مالیاتی تحت تاثیر عوامل بازار

در جهان امروز که سرمایه ها قادرند به سرعت از نقطه ای به نقطه دیگر جهان تغییر مکان دهند، آزادی عمل دولت ها دراجرای مقررات مالیاتی خود نسبت به درآمد حاصل از سرمایه به چند طریق ممکن است محدود گردد. وجه مشترک کلیه تصمیمات دولت ها در این رابطه این است که آنها دست به اقداماتی می زنند که اگر فشار ناشی از این گونه عوامل بازار درمیان نمی بود از توسل به چنان تصمیماتی خودداری می کردند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فروش ویژه آموزش صفر تا صد ایلاستریتور سی سی - Illustrator CC

/

آموزش صفر تا صد ایلاستریتور سی سی. آموزش گام به گام فارسی جدیدترین نسخه ایلاستریتور سطح مقدماتی تا پیشرفته. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل ...
این دوره آموزشی به شما کمک می کنه تا از قدرت و انعطاف پذیری Illustrator به بهترین نحو استفاده کنید و با تمامی جزئیات این نرم افزار از نصب گرفته تا گرفتن خروجی نهایی طراحی آشنا بشید. 7 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار ایلاستریتور سی سی از آشنایی مقدماتی با ابزارها تا ساخت آثار گرافیکی زیبا. آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید مطرح گرافیک دنیا دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک ایرانی.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان
style=



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پایان

لینک *پایین مطلب *

فرمت فایل :Word (قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه:89

فهرست مطالب :

مقدمه

بیان مسئله

فرضیه پژوهش

پرسش پژوهش

هدف کلی پژوهش

اهمیت و ضرورت پژوهش

تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها

سیر تحول اندیشه مدیریت

نظریه های کلاسیک

نظریه های مدیریت اداری

مدیریت بوروکراتیک

نهضت روابط انسانی

مدیریت و رهبری از ارکان هر سازمان و جامعه است. نیاز به مدیریت و رهبری در همه زمینه های فعالیت اجتماعی امری حیاتی است و شاید بتوان گفت که یکی از مهمترین فعالیتها در زندگی اجتماعی بشر امروز، مدیریت است. در عصر حاضر به کمک این فعالیت است که مأموریتها و اهداف سازمان تحقق می یابند، از منابع و امکانات موجود بهره برداری می شود و توانایی و استعداد انسانها از قوه به فعل در می آید. منابع انسانی و مادی بدون هدایت و رهبری لایق، رو به کاهش و نابودی می رود.

مدیر در هر رده ای که قرار داشته باشد، از مدیران ارشد و عالی تا مدیران پایه، در سرپرستی مستقیم و نظارت بر اجرای عملیات،&zwnj برای موفقیت در انجام وظایف سازمانی خود نیازمند به کسب اطلاعات کافی می باشند. در دنیای سازمانی امروز که آکنده از مسایل و مشکلات و پیچیدگیهای آشکار و پنهان است، برای غلبه بر این شرایط نامطمئن، تنها راه، توانمند ساختن سازمان و مدیران آن از طریق کسب دانش ومهارت است.

آشنا ساختن مدیران و کارکنان با دانش مدیریت که جنبه های مختلفی را در بر می گیرد، می تواند تا حد زیادی برای حل و فصل مسایل و غلبه بر مشکلات و پیش بینی شرایط نامطمئن راهگشا باشد.

بدیهی است آموزش صحیح مدیران و در اختیار قرار دادن ابزار مناسب کار، باعث پرورش و آماده شدن مدیران شایسته، مبتکر و خلاق می شود و برخورداری آنان از ویژگی های اخلاقی و انسانی باعث رشد و تکامل مدیریت در سطح جامعه خواهد گردید.


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نمونه

دانلودبیش از هزار نمونه سوال آزمون مهارت های حرفه ای آموزگاران با سابقه 6 سال و کمتر جهت شرکت در آزمون ضمن خدمت که نود درصد آنها به همراه جواب هستند.

شامل سوالات :

ارزشیابی

فن اوری اموزشی

فنون تدریس

اصول و فنون

روانشناسی رشد

تعلیم و تربیت

تکنولوژی

سنجش و ارزیابی

منابع سوالات :

1-روش ها و فنون تدریس

الف :مهارتهای آموزشی و پرورشی( روشها و فنون تدریس )، پدیدآورنده : حسن شعبانی ، نشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)،1391

ب :کلیات روش ها و فنون تدریس، امان الله صفوی ، 1393

ج-روانشناسی پرورشی نوین،دکتر علی اکبرسیف ،نشر دوران،1394(فصول 17،18،19)

2- سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

الف -اندازه گیری ، سنجش و ارزشیابی آموزشی ، پدیدآورنده : علی اکبر سیف ، 1394

ب: سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی و روانشناسی ، حسین لطف آبادی ، نشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)،1392(فصل سوم)

3- فناوری های نوین آموزشی

الف-کاربرد فناوریهای جدید در آموزش، پدیدآورنده: شهناز ذوفن ، نشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)،1393

ب: مبانی طراحی آموزشی ،دکتر داریوش نوروزی و دکتر سید عباس رضوی ،انتشارات سمت ،1393(فصل 1،4،5)

4-اصول و فنون مشاوره و راهنمایی

الف-مبانی راهنمایی و مشاوره ، پدیدآورنده : شکوه نوابی نژاد ، عبدالله شفیع آبادی و دیگران، نشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)،1393

ب: مبانی و اصول راهنمایی و مشاوره ، سید احمد احمدی ، نشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)،1393

5-روانشناسی رشد دوره کودکی

الف-روانشناسی رشد (1) ، پدیدآورنده: سوسن سیف ،پروین کدیور و دیگران، نشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)،1393

ب: روانشناسی رشد، علی اکبر شعاری نژاد ،1392

برای خرید اینجا کلیک کنید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

شرایط زندگی ماشینی در سال های اخیر باعث گسترش تعدادی از بیماری ها از جمله سؤ هاضمه شده است . نوع تغذیه ، نوع کار و فعالیت ، کمی استراحت ، کمی تحرک و مشکلات روحی و روانی از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد سؤهاضمه هستند .
سؤ هاضمه به صورت دل درد ، نفخ ، اسپاسم ، ترشح کردن معده ، اسهال ، یبوست و یا بد هضم شدن غذا در افراد ظاهر می شود . متأسفانه شمار افراد مبتلا به سؤ هاضمه بسیار زیاد بوده و روز به روز به تعداد آن ها اضافه می شود و در صورتی که این افراد بخواهند جهت درمان خود از دارو استفاده کنند عوارض مصرف داروهای شیمیایی باعث نگرانی آن ها خواهد بود .
خوش بختانه برای اکثر مشکلات سؤ هاضمه داروهای گیاهی بسیار خوبی وجود دارند که ضمن اثرات مفید به علت عدم عوارض جانبی می توان آن ها را سالیان دراز مصرف کرد .
قبل از توضیح چند نمونه از گیاهان مورد مصرف در سؤ هاضمه ، عواملی که می توانند در جلوگیری از سؤ هاضمه بسیار مؤثر باشند یادآوری می شود .
تغذیه :رعایت رژیم غذایی مناسب حاوی مواد متنوع پروتئینی ، چربی ، کربوهیدرات ، میوه و سبزیجات تازه بسیار ضروری است . وجود الیاف گیاهی که بیش تر از طریق خوردن میوه و سبزیجات به بدن می رسد در هضم ، جذب و دفع مواد غذایی بسیار مهم است . سبوس گندم در نان های سبوس نگرفته از مهم ترین منابع الیاف گیاهی است . عدم تنوع مواد غذایی به خصوص در طولانی مدت باعث به هم خوردن وضعیت هضم ، جذب و دفع می شود و انواع عوارض سؤ هاضمه را ایجاد می کند . نکته ی مهم در تغذیه خوب &lsaquo &lsaquo تنوع &rsaquo &rsaquo و &lsaquo &lsaquo میزان مصرف &rsaquo &rsaquo غذایی است که باید به طور مرتب مصرف شود . مصرف فیبرهای گیاهی که از طریق میوه و سبزیجات به بدن می رسند نه تنها در جلوگیری از سؤ هاضمه نقش دارند بلکه پس از ورود به بدن با جذب آب حجیم شده و باعث سهولت دفع مدفوع می شوند و از توقف طولانی مواد در روده ی بزرگ و در نتیجه از جذب بیش از اندازه ی چربی ، کلسترول و &hellip جلوگیری می کنند ، همین طور در جذب و دفع مواد تعادل برقرار می سازند و در نتیجه بسیاری از مشکلات و از جمله چاقی کاهش می یابد . هم چنین فیبرهای گیاهی می توانند با این عمل ا زیبوست که خود عامل مشکلات متعددی است جلوگیری کنند .
تحرک :تحرک و ورزش از عوامل بسیار مهم برای سلامتی انسان به خصوص در جلوگیری از سؤ هاضمه است . تحرک و ورزش باید به طور منظم انجام شود و پیوسته تداوم داشته باشد . نداشتن تحرک در ایجاد پیوست دخالت دارد . جالب است که بدانید ، امسال شعار سازمان جهانی بهداشت : &lsaquo &lsaquo تحرک رمز سلامتی &rsaquo &rsaquo است . تحرک و ورزش در کاهش قند خون ، فشار خون ، چربی و کلسترول افرادی که از این عوامل رنج می برند تأثیر خوبی دارد .
عوامل روحی ، روانی: با توجه به این که وظیفه ی همه ی اعضای بدن ، تحت تأثیر فرمان های اعصاب است ، استرس ، دلهره ، تشویش ، نوع کار و خلاصه عوامل اطراف زندگی شخص می توانند از طریق مختل کردن کار معده و روده ، عمل هضم جذب و دفع را مختل کرده و مشکلات مربوط به سؤ هاضمه را ایجاد کند ، لذا باید از عوامل استرس زا دوری کرد و کوشید تا آرامش حفظ شود . هم چنین استراحت و خواب از عواملی هستند که به آرامش کمک کرده و در سلامت انسان دخالت مستقیم دارند .

شامل 5 صفحه word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد میوه

تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه15

فهرست مطالب

مقدمه---------------------------------------------- 1

بخشهای یک میوه-------------------------------------- 2

انواع میوه-------------------------------------------- 2

میوه های گوشتی یا آبدار-------------------------------- 2

میوه های مجتمع--------------------------------------- 5

میوه های مرکب--------------------------------------- 5

میوه های خشک---------------------------------------- 6

پراکنش دانه و میوه------------------------------------- 9

پراکنش بوسیله باد-------------------------------------- 9

پراکنش بوسیله جانوران---------------------------------- 10

پراکنش بوسیله آب------------------------------------- 11

سایر مکانیسم های پراکنش-------------------------------- 12


مقدمه

در سال 1893 دیوان عالی ایالات متحده امریکا در مورد Nix vs. hedden قانونی صادر کرد که گوجه فرنگی قانوناٌ بیشتر متعلق به سبزیجات است تا میوه ها. این در نظر با تصور عمومی در ذهن مردم این بود که میوه ها نسبتاٌ شیرین هستند و طبیعتاٌ به عنوان دسر غذا استفاده می شدند در حالی که سبزیجات بیشتر ترش بودند و بخشی از سالاد یا غذای اصلی را تشکیل می دهند.

این از دیدگاه گیاهشناسی چنین تصور می شود که میوه یک تخمدان توسعه یافته و رسیده (بالغ) است. میوه همچنین معمولاٌ شامل دانه ها است. بوسیله این تعریف بسیاری از چیزهایی که سبزیجات نامیده می شوند شامل: گوجه فرنگی، لوبیا سبز، خیار و کدو واقعاٌ میوه هستند. درجای دیگر سبزیجات می توانند از برگها (به عنوان مثال: کاهو، کلم پیچ)، ساقه ها (سیب زمینی سفید)، ریشه ها (مانند: سیب زمینی شیرین)، ساقه ها و ریشه ها (مانند: چغندر)، جوانه های گل (برای مثال: کنگر فرنگی) یا قسمتهای دیگری از گیاه ایجاد شوند. تمام میوه ها از گل ساخته می شوند، بنابراین درگیاهان گلدار دیده می شوند. لقاح (به فصل 22 مراجعه شود.) معمولاٌ به طور غیرمستقیم مشخص می کند که تخمدان تخمدانهای یک گل به میوه تبدیل می شود یا نه(گاهی اوقات یک بافت اضافی مانند: نهنج). اگر تخمکها کمتر از حد معینی بارور شوند گلها معمولاٌ بدون رشد بیشتر خشک می شوند و می ریزند.

دانه های گرده محتوی محرک خاصی به نام هورمون هستند که ممکن است توسعه و رشد میوه ها را آغاز کنند (مورد بحث در جزئیات فصل 11) و بعضی اوقات تنها یک مقدار از دانه های گرده کافی هستند که



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل GIS کامل و بروز استان گیلان و حاوی تمامی شیپ&zwnj فایل&zwnj های موجود برای دانلود قرار داده شده است. در زیر فهرست کامل شیپ فایل&zwnj های موجود در این محصول آمده است. در صورت نمایل می&zwnj توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و بلافاصله دانلود فرمایید.

لیست لایه&zwnj های موجود در محصول :

  • شهرها
  • شهرستان&zwnj ها
  • روستاها
  • زمین&zwnj شناسی
  • جاده ها
  • رودخانه&zwnj ها
  • مرز محدوده(District)
  • گسل&zwnj ها
  • توپوگرافی


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فروش ویژه شال محرم (طرح ثارالله)

/

شال محرم (طرح ثارالله)، یک شال فوق العاده شیک و زیبا برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی. با کیفیت استثنایی و چاپ عالی برای اولین بار در ایران ...
مشخصات:
نوع شال خام :شال کج راه جنس ممتاز
نوع چاپ: چاپ سیلک پرسی+ چاپ با دستگاه 6 رنگ
رنگ بندی شال: مشکی
برند تجاری : شال محرم طرح ثارالله
بسته بندی: اتوکشی شده+سلفون کشی
درجه بندی کیفیت: درجه یک
گارانتی: دارای ضمانت کیفیت پارچه+تضمین ثبات رنگ دائمی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 9800 تومان
style=



دریافت‌فایل